dick-de-zwart-mailplusOp dinsdag 3 en woensdag 4 juni zal Dick de Zwart van MailPlus, namens Blinker, tijdens het MARCOM 2014 event spreken. Het event vindt plaats in Hal 8 in de Jaarbeurs in Utrecht. Dick de Zwart presenteert daar de sessie ‘E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop’.

MARCOM 2014 is een evenement bedoeld om marketing communicatie professionals in 2 dagen tijd op de hoogte te brengen van alles wat er speelt op het gebied van marketing, technologie, e-commerce, social, mobile en nog veel meer. Zo is er de Playground for Professionals waar in meer dan 100 sessies en workshops worden gegeven door bedrijven die hun nieuwste gadgets, innovaties en ideeën presenteren. Daarnaast is er dit jaar voor het eerst een Academy programma. Hier verzorgen ruim 20 topdocenten en trainers intensieve masterclasses van 2,5 uur over onmisbare onderwerpen uit het vak.

De inhoud van de presentatie die MailPlus verzorgt staat hieronder kort beschreven.

Presentatie ‘E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop’

Clicks and bricks, multichanneling, 360 klantbeeld. Veel gehoorde termen, waarbij het er om gaat dat klanten via veel verschillende on- en offline kanalen in aanraking komen met een merk of retailer. Ze komen niet alleen on- en offline in aanraking, maar ze doen ook on- en offline aankopen. Hoe zorg je er voor dat je klanten blijft herkennen en blijft bedienen met relevante aanbiedingen, zowel off- als online? Is het ideale kanaal voor opvolging van klantcontact e-mail? Maar wat doe je met alle klantcontacten die niet in de webshop, maar op de winkelvloer plaatsvinden? Hoe combineer je het koopgedrag van on- en offline klanten? Hoe zorg je ervoor dat ook offline klanten een reviews zien die online geschreven worden? Hoe zorg je ervoor dat je adresbestand veel sneller groeit?

Het antwoord op deze, en andere vragen krijgt u tijdens deze inspirerende presentatie. MailPlus deelt graag haar visie op effectieve e-mailcampagnes, webshopintegraties, klantkaartkoppelingen, aanmeldstrategieën en slim gebruik van mobiele telefoons. Oftewel; de weg naar nog meer succes!

Dinsdag 3 juni start de presentatiesessie van Dick om 15:10 en duurt tot 15:35 en op woensdag is de presentatie van 13:50-14:15. Beide dagen vindt de sessie plaats in theater 2.

Aanmelden voor het event kan op deze locatie.

Praktische informatie over MARCOM 2014

Locatie MARCOM14
Amsterdam RAI
Europaplein
NL 1078 GZ

Openingstijden MARCOM14: 9.30 uur – 17.00 u