Wij maken veel interessante content over marketing. Bekijk eens onze whitepapers, blogs, klantcases, guides, onderzoeken en webinar-opnames.
Helaas levert je zoekopdracht of criteria die je hebt selecteert, geen resultaten op. Wijzig je zoekopdracht of selectie.
Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.
Geen paniek. Meld je aan voor de Spotler BFCM Survival Hub. Zo ben je voorbereid op het drukste eCommerce seizoen van het jaar. Gewoon je tools pakken en overleven!
De vakantieperiode betekent voor veel marketeers: even op adem komen. Maar e-mail? Die blijft gewoon binnenstromen.
Hoe kom je voorbij de standaardflows zonder je ROI te verliezen? Mascha Soors deelt praktische voorbeelden over segmentatie, CDP-personalisatie, discovery campagnes en agentic AI in e-mail.
Mark van den Berg, CMO van Spotler, gaat in gesprek met René van der Zel, CEO & founder van XXL Nutrition.
Ontdek de belangrijkste trends voor Black Friday 2025: personalisatie, AI, Green Friday en social shopping tips voor maximaal resultaat.
Een goede planning is essentieel voor het succes van je Black Friday campagne. Houd grip op je planning met onze kalender.
Vergeet geen belangrijke zaken in je Black Friday 2025 campagne met onze checklist. Loop stap voor stap je voorbereiding door.
Ontdek drie inspirerende voorbeelden van e-mailcampagnes die je helpen je marketingcreativiteit te versterken, zonder dat je terug naar school hoeft.
De maand juli is voorbij en dat betekent dat het weer tijd is voor een terugblik op de marketingmails die mijn inbox hebben gevuld.
Stel je eens voor dat je je data gewoon een vraag zou kunnen stellen en direct een duidelijk antwoord zou krijgen. Dat kan nu! Benieuwd?
Met het juiste contrast wordt je inhoud beter leesbaar voor gebruikers met een visuele beperking, waardoor hun ervaring verbetert.
Toegankelijkheid gaat niet alleen over designkeuzes; het gaat over inclusie. Door de WCAG te volgen, worden e-mails toegankelijk voor iedereen.
We gaan in op de vijf belangrijkste strategieën waarop je team zich moet richten om voorop te blijven lopen met e-mailmarketing.