Vandaag lanceert MailPlus een nieuwe versie van haar proefaccount. Hiermee kunnen online- en e-mail marketeers naar hartenlust een maand lang gratis de volledige functionaliteit van de email marketing software uitproberen. Dit proces is nu volledig geautomatiseerd Hierdoor kunt u meteen aan de slag, zonder tussenkomst van MailPlus-medewerkers. Daarnaast is het omzetten van een proefaccount naar een jaarabonnement na de proefperiode eveneens geautomatiseerd.


Zelf aan de knoppen met MailPlus

De toegevoegde waarde van MailPlus voor marketeers is glashelder. Door het gemak en flexibiliteit van het platform bespaart men veel tijd, die tegenwoordig al zo kostbaar is. Daarnaast biedt het door de uitgebreide statistieken en analytics-integratie uitgebreid inzicht in de resultaten: dit maakt het makkelijker om de e-mail marketingprestaties te verbeteren en te rapporteren aan management.

Het allerbelangrijkste is echter dat MailPlus de marketeer in staat stelt op een professionele en persoonlijke manier te communiceren. E-mail marketing bestaat uit meer bestaat dan alleen een nieuwsbrief versturen. Ook uitnodigingen voor evenementen, klanttevredenheidsonderzoeken en marketing automation campagnes zijn e-mail aangelegenheden. Op die manier is met MailPlus een succesvolle, langdurige relatie op te bouwen met de doelgroep.

MailPlus heeft haar software zo ontwikkeld dat gebruikers direct zelf aan de knoppen kunnen zitten. Op deze manier wordt de gebruiksvriendelijke software snel eigen. Met dit proefaccount kunt u zelf ervaren hoe eenvoudig en snel het is om een e-mail nieuwsbrief te versturen. Daarnaast is het nu ook mogelijk om leads te genereren via webformulieren en klanten uit te nodigen voor een klantendag.

email-marketing-software-mailplus

Volledig geautomatiseerd en online begeleiding

Met deze filosofie in het achterhoofd is het proefaccount-proces van MailPlus nu helemaal geautomatiseerd en geoptimaliseerd. Op het moment dat een marketeer nu een proefaccount aanvraagt ontvangt hij onmiddellijk een activatiemail. Daarmee activeert hij zijn proefaccount en kan een wachtwoord worden opgegeven. Na het opgeven van een zelfgekozen wachtwoord en het inloggen voor de eerste keer ontvangt de aanvrager een bevestiging van de geslaagde login.

Gedurende de proefperiode van 30 dagen wordt de aanvrager door middel van diverse instructievideo’s in de mailbox begeleid in het gebruik van MailPlus. Drie dagen voor het aflopen van de proefperiode wordt de marketeer hier netjes aan herinnerd en wordt uitgelegd hoe men in de software zelf kan upgraden naar een betaald account. Alle account-data uit de proefperiode blijft dan namelijk automatisch bewaard voor de gebruiker.

Gratis aan de slag met MailPlus

Wilt u ook kennismaken met de praktische en gebruiksvriendelijke email marketing software MailPlus, vraag dan gratis en vrijblijvend een proefaccount aan. Test alle functies zoals het opmaken van een nieuwsbrief, het inrichten van een landingspagina of het importeren en aanmaken van nieuwe doelgroepen en natuurlijk het versturen van een echte nieuwsbrief of actiemailing. Het proefaccount wordt namelijk geleverd met 100 e-mailcredits en een responsive e-mailtemplate.

Het MailPlus proefaccount is beschikbaar voor de producten MailPlus Marcom (voor marketing-communicatie-professionals) en MailPlus eCom (voor webwinkeliers en retailers met een webshop).  Last but not least: tijdens de proefperiode heeft u ook recht op gratis ondersteuning van de MailPlus supportafdeling. De supportafdeling van MailPlus staat al jaren bekend om haar professionaliteit, klantgerichtheid en expertise.

www.mailplus.nl/proberen