stefan-de-jong-kega

Op woensdag 4 juni spreekt MailPlus-partner Kega op het DDMA iLounge-event ‘De Omnichannel Challenge’. Stefan de Jong, Retailstrateeg bij Kega bespreekt die middag welke diensten retailers kunnen aanbieden aan consumenten. Dit baseert hij op een aantal praktijkcases, waarbij hij ook aangeeft wat de do’s en don’ts zijn en wat de nieuw aan te bieden diensten voor gevolgen hebben voor retailorganisaties.  

Het thema van het event is de omnichannel challenge waar retailers tegenwoordig mee te maken hebben. Retailers willen klanten op de kanalen die ze gebruiken goede service bieden, maar niet alle onderdelen zijn even goed op elkaar afgestemd. Daarnaast krijgen retailers op nieuwe manieren met privacy te maken, zoals in het voorbeeld van WiFi-tracking bij de winkels van Mycom en Dixons.

omnichannel-challenge-ddma-iloungeAndere sprekers op het iLounge-event zijn Lub ten Napel (BAS Group), Jaap van Oort (DigitasLBI), Maddy Bolhuis (RET) en Everaldo van Doorn (Doornvogel Brand Intimacy). Moderator van het event is Joram Helmer van XXS Amsterdam. Zij vertellen over het inspelen van retailers op de verschuiving in oriëntatie- en koopgedrag van consumenten, de acceptatie van nieuwe diensten en technologieën door consumenten en andere praktijkervaringen.

Het iLounge-event vindt plaats in Lab 111 in Amsterdam van 15:00u tot 17:30u. De kosten voor het event komen op 50 euro voor niet-leden: het event is gratis voor DDMA-leden.

Aanmelden voor het event kan op de iLounge-eventpagina op de DDMA-website.