dick-de-zwart-mailplusOp woensdag 23 april zal Dick de Zwart van MailPlus op het Multichannel Conference 2014 event spreken. De Multichannel Conference vindt plaats op 23 en 24 april in Hal 8 in de Jaarbeurs in Utrecht. Dick de Zwart presenteert daar de sessie ‘E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop’.

De Multichannel Conference 2014 is een evenement bedoeld om marketeers the helpen met het opzetten en uitbouwen van een multichannel strategie. Onderwerpen die voorbij komen zijn onder andere customer care, de customer journey, gamification en ook e-mail marketing.

De inhoud van de presentatie staat hieronder kort beschreven.

Presentatie ‘E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop’

multichannel-conference-multichannel-vitamine-banner-250pxHet ideale kanaal voor opvolging van klantcontact is e-mail. Maar wat doe je met alle klantcontacten die niet in de webshop, maar op de winkelvloer plaatsvinden? Hoe combineer je het koopgedrag van on- en offline klanten? Hoe zorg je ervoor dat ook offline klanten een review-mail krijgen, of een win-back-mail? Hoe zorg je ervoor dat je nieuwsbriefbestand veel sneller groeit?

Het antwoord op deze, en andere vragen krijgt u tijdens deze inspirerende presentatie. MailPlus deelt graag haar visie op effectieve e-mailcampagnes, webshopintegraties, klantkaartkoppelingen, aanmeldstrategieën en slim gebruik van mobiele telefoons. Oftewel; de weg naar nog meer succes!

De sessie op woensdag met Dick de Zwart start om 11:15 en duurt tot 12:00, en vindt plaats in het Multichannel theater.

Aanmelden voor het event kan op deze locatie.

Praktische informatie over het Multichannel Conference 2014 event

Datum: 23 & 24 april 2014
Tijd: Beide dagen van 9:30 uur tot 18:00 uur
Locatie: Hal 8, Jaarbeurs, Utrecht

Bezoek de website van het Multichannel Conference 2014 event voor meer informatie.