Sinds kort biedt MailPlus de workshop e-mail marketing automation aan. In deze workshop leren klanten geautomatiseerde e-mail marketing in te zetten met MailPlus. De workshop is het vervolg op de MailPlus-basistraining. De volgende datum voor de e-mail marketing automation workshop is 22 juli 2014: er is plaats voor maximaal 12 deelnemers. Aanmelden kan op deze pagina.

In mei heeft de pilot van de workshop plaatsgevonden: vanwege de enthousiaste reacties van de deelnemers op die eerste sessie is besloten de workshop standaard aan te bieden aan klanten.

Een quote van een van de deelnemers, Kim Freriksen:

Ik ben erg blij dat ik de afstand naar Zoetermeer weer voor lief heb genomen, het was de moeite dubbel en dwars waard!

workshop-email-marketing-automation
De inhoud van de workshop bestaat uit de volgende onderdelen:

  • introductie e-mail marketing automation met praktijkvoorbeelden
  • uitleg inrichting campagne in MailPlus in verschillende stappen
  • groepsopdracht: scope campagne bepalen, inrichting van campagne
  • uitdenken en realiseren eigen automatische campagne(s)

Tijdens de workshop kan met behulp van iconen voor zaken als triggers, berichten en acties een campagne op het bord gevisualiseerd worden. Zo komen alle onderdelen gestructureerd in beeld voordat de verdere uitwerking wordt gedaan.

campagne-structuur-bord-magneet-iconen

De workshop vindt plaats in Zoetermeer en duurt van 9:30u tot 16:00u: lunch is inbegrepen.

Foto-impressie workshop e-mail marketing automation

Van de pilot-workshop is een foto-impressie te zien op Facebook. De foto-impressie is hier te bekijken.

Meer informatie over de e-mail marketing automation workshop is te vinden op deze pagina.