Halverwege november is een nieuwe versie van MailPlus uitgebracht. Deze versie is automatisch voor alle MailPlus-gebruikers beschikbaar. In de release zitten verschillende verbeteringen en nieuwe mogelijkheden voor nog meer e-mail marketingsucces! Als MailPlus-gebruiker beschikt u over nieuwe mogelijkheden, zoals nieuwsbrief op maat, engagement, een nieuwe image editor en DMARC.

 

Meer relevantie, meer impact

Met de introductie van nieuwsbrief op maat en engagementselecties biedt u uw doelgroep relevantere content. Nieuwsbrief op maat werkt op basis van interesses. Uw nieuwsbriefontvanger vinkt interesses uit waarin hij niet geïnteresseerd is. De dynamische nieuwsbrief laat vervolgens per ontvanger informatie achterwege die niet van toepassing is. Een extra service naar uw ontvangers, maar ook een grotere kans op succes door de verhoogde relevantie.

Nieuws20131118-Nieuwe_release_MailPlus-NB_op_maat

Engagement in MailPlus geeft u grip op uw inactieve contacten. Door deze contacten in een aparte doelgroep te zetten, is een (automatische) reactivatiecampagne eenvoudig ingericht. Varieer uw communicatie in frequentie, inhoud en vorm voor een grotere relevantie. Meer weten over hoe u dit aanpakt? Lees de blogpost over engagement.

 

Nieuwe image editor biedt gemak en flexibiliteit

Niet elke marketeer heeft een programma als Photoshop tot zijn beschikking of is er in thuis. Toch zijn we er allemaal van overtuigd dat mooie vormgeving helpt in e-mail marketingsucces. In MailPlus is daarom een uitgebreide image editor beschikbaar. Bekijk de video voor een indruk van de mogelijkheden.

 

bekijk-video

Nieuws20131118-Nieuwe_release_MailPlus-NB_op_maat

Conversiekliks en DMARC

Andere highlights van deze release zijn conversiekliks in de rapportages en ondersteuning van DMARC. De conversiekliks geven u een vollediger beeld van uw e-mail marketingsucces. Markeer de belangrijkste links in uw e-mail berichten en MailPlus toont u een uitgebreide mailing- en trendrapportage van deze conversiekliks. Zo ziet u in een oogopslag hoeveel ontvangers bijvoorbeeld een document hebben gedownload of naar een specifieke landingspagina zijn gegaan.

Grote bedrijven zoals banken en verzekeraars hebben steeds meer last van nep e-mails, ook wel bekend als phishing e-mails. DMARC biedt een technische oplossing om dit in te dammen. Heeft uw organisatie DMARC ingevoerd? MailPlus past perfect binnen deze oplossing tegen phising.

Meer weten over de release en mogelijkheden van MailPlus?

[buttons type=”yellow” size=”medium” rounded=”no” style=”flat” link=”/proefaccount” target=”blank”]Vraag gratis proefaccount aan[/buttons]