Op 5, 6 en 7 november vindt de 5e editie plaats van Dag van de Webshop. Tijdens deze driedaagse verwennen een 200-tal deelnemende webshops consumenten met exclusieve aanbiedingen via de platformen www.dagvandewebshop.be en www.journeeduwebshop.be. Bourgondiërs, fervente lezers, jonge ouders, fashionista’s, … voor ieder wat wils!

De aanbiedingen worden pas enkele dagen voor het evenement bekend gemaakt. Consumenten die zich registreren op genoemde website weten dit net iets eerder! Op die manier hebben ze meer tijd om een persoonlijke shoppinglist te maken en op 5, 6 en 7 november meteen tot actie over te gaan.

Extra Large?!
“Zowel webshops als consumenten halen voordeel uit een XL-versie. Webshops kunnen zichzelf langer in de kijker zetten. Consumenten hebben drie volle dagen om te genieten van de voordelen. Daarnaast krijgen ze nu meer tijd om rond te snuisteren en op die manier nieuwe webshops te ontdekken!” zegt Tom Dupon, organisator van Dag van de Webshop XL. “Een online enquête bevestigde dat webshops en consumenten de voorkeur geven aan een XL-versie. Zoals vorig jaar valt deze XL-versie bewust tijdens de week én in het weekend”.

Op Dag van de Webshop XL is er voor ieder wat wils, mét een exclusieve aanbieding erbovenop! Nog geen outfit of cadeautjes voor de feestdagen? Wil je nieuwe decoratie voor jouw huis? Op zoek naar de nieuwste technologische snufjes? Je vindt het allemaal tussen de deelnemende webshops.

Mede mogelijk gemaakt door
De Dag van de Webshop wordt georganiseerd door Conversics in samenwerking met BeCommerce, PostNL, Comeos, Safeshops, Bloovi, Combell, Ingenico, No Problem, CoScale, KBC en MailPlus. Doel van de dag voor deze partijen is het stimuleren van de e-commerce branche in België.

 


E-mail marketing nieuws in de inbox ontvangen? Meld je aan voor de MailPlus e-mail marketing nieuwsbrief.

MailPlus email marketing software gratis proberen? Vraag een account aan en ga binnen een minuut aan de slag.