In de eerste drie maanden van 2014 sloot MailPlus dankzij de verkoopinspanningen van Blinker en andere partners meer dan 100 nieuwe klanten aan op haar e-mail marketing platform. Inmiddels is daarmee het aantal klanten dat de software van MailPlus inzet voor e-mail marketingdoeleinden gegroeid tot bijna 3.000 met een veelvoud aan actieve gebruikers.

Een greep uit de nieuwe MailPlus-klanten

In het eerste kwartaal van 2014 kozen o.a. Vinke Displays, oneMen, GivaCard, Waterschap Hollandse Delta, Monuta, Auto Import Online, VWL Trading, Halfords Nederland, appTomorrow, Yellowbrick, Rijks Universiteit Nijmegen Faculteit der Managementwetenschappen, Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten via Blinker voor MailPlus.

Via onze andere partners kozen o.a.  Lely International N.V. (4net ict solutions) , Koffergigant, i-drogist (Adwise Internetmarketing), Cruyff Foundations, Ecomare (Blackbaud), Powned (M+ Group), Australian Goldshop (Redkiwi) en Fish Inn (Team Nijhuis) ervoor om met de producten van MailPlus aan de slag te gaan voor de inzet van e-mail marketing (hieronder vallen nieuwsbrieven, actiemailings, databasegroei, leadmanagement en e-mail marketing automation).

Uiteraard bedanken wij alle klanten voor hun vertrouwen en wensen wij hen veel plezier en succes met het realiseren van hun e-mail marketingdoelstellingen.

email-marketing-software-mailplus

Ook aan de slag met MailPlus?

Wilt u ook kennismaken met de praktische en gebruiksvriendelijke email marketing software van MailPlus, vraag dan gratis en vrijblijvend een proefaccount aan. Hiermee kunt u 30 dagen lang alle functies testen. Denk hierbij aan het opmaken van een nieuwsbrief, het inrichten van een landingspagina of het importeren en aanmaken van nieuwe doelgroepen. Daarna kunt u zelfs een echte nieuwsbrief of actiemailing versturen, want u krijgt bij het proefaccount 100 e-mailcredits om daadwerkelijk te testen.

Vraag een proefaccount aan