Onze klantsupport maakt het verschil

De MailPlus klantsupport helpt u verder

Bij de selectie van een partner voor uw e-mail marketing zult u waarschijnlijk niet direct letten op hoe klantsupport is geregeld. Maar bij elke partij loopt u tegen problemen aan. Dan is het belangrijk dat u snel en goed geholpen wordt. Wij zien elke vraag als een kans om u verder te helpen. Door niet alleen uw vraag te beantwoorden, maar door u ook te adviseren over gerelateerde zaken.

Profiteer van gratis support!

Heeft u een vraag of heeft u hulp nodig? De MailPlus Support-afdeling staat voor u klaar voor directe, telefonische hulp! Dit geldt niet alleen voor onze klanten, maar ook voor al onze partners en iedereen die met een 30 dagen proefaccount aan de slag is!

Productexperts lossen uw problemen op

Als u belt met klantsupport, dan krijgt u een productexpert aan de lijn. We weten namelijk uit ervaring dat u graag snel en goed geholpen wordt, ongeacht waarvoor u belt. Dan heeft u direct een expert nodig die alle kennis heeft om uw probleem op te lossen.

Met ons Kenniscentrum altijd de juiste informatie

Binnen MailPlus kunt u ook zelf snel hulp vinden met Snel Help. Het bijzondere is dat er rechtstreekse link is met ons kenniscentrum. Dus u ziet alleen de FAQ’s, handleidingen en instructievideo’s verschijnen die betrekking hebben op de plek waar u bezig bent.

Ervaar zelf de marketingkracht van de MailPlus email marketing software

30 dagen lang onbeperkt toegang tot uw account
Gratis ondersteuning van het MailPlus Klantsucces-team
Proefperiode stopt automatisch zonder verplichtingen
Probeer 30 dagen gratis