Stichting Webshop Keurmerk is een business partnership aangegaan met MailPlus. Naast partijen als Beslist.nl, Mijnwebwinkel.nl en Afterpay biedt MailPlus diensten aan die webwinkels ondersteunen, en ze op die manier succesvoller maken.

MailPlus biedt sinds 2012 e-mail marketingsoftware speciaal voor webwinkeliers. Met MailPlus eCom kunnen webwinkeliers binnen 10 minuten een nieuwsbrief opstellen en versturen, kant-en-klare automatische e-mailcampagnes inzetten en heldere performance- en conversierapportages inzien.

Binnen het eCom-platform zijn twee versies beschikbaar: eCom Business en eCom Enterprise. eCom Business biedt een koppeling met de webwinkel én standaard kant-en-klare automatische campagnes. eCom Enterprise biedt daarnaast maximale mogelijkheden voor marketeers op het gebied van e-mail marketing.

Kijk voor meer informatie over MailPlus eCom op de productpagina.

 

Stichting Webshop Keurmerk

Het Webshop Keurmerk is een onafhankelijk keurmerk. De aangesloten webwinkels beogen de belangen van consumenten zo goed mogelijk te behartigen. Door dit na te streven  stelt het keurmerk zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.

Het Webshop Keurmerk werd opgericht toen de Consumentenbond bekend maakte de activiteiten met betrekking tot het Webtrader-logo te beëindigen. Veel webwinkels die na de uitvoerige screeningprocedure het Webtrader-logo op de website mochten gebruiken, sloten zich toen aan bij het Webshop Keurmerk. De Webshop Keurmerkvoorwaarden zijn dan ook gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.

Voor meer informatie over Stichting Webshop Keurmerk, ga naar www.keurmerk.info.