Webshop Keurmerk heeft haar naam aangepast naar Webshop Trustmark. Webshop Keurmerk, dat nu dus Webshop Trustmark heet, is het grootste keurmerk in Nederland en hard op weg het grootste onafhankelijke keurmerk ter wereld te worden. Duizenden webshops hebben zich aangesloten bij het keurmerk dat een groot vertrouwen geniet bij de consument.

Het Webshop Keurmerk heeft in Nederland het grootste aantal aangesloten webshops maar heeft gemerkt dat er steeds meer behoefte is aan een keurmerk en ondersteuning in andere landen. Om die reden is besloten dat Webshop Keurmerk onder de naam Webshop Trustmark wereldwijd zal gaan opereren. Op korte termijn zal Webshop Trustmark in veel Europese en andere landen worden geïntroduceerd.

webshop-keurmerk-webshop-trustmark-belgie

Als eerste land zal het nieuwe Webshop Trustmark vanaf vandaag in België worden gelanceerd. Een aantal webshops hebben zich reeds aangemeld voor een keuring en toelating bij het Belgische Webshop Trustmark (en daarmee tegelijkertijd bij Webshop Label de Qualité voor de Franstalige consument) en worden geactiveerd zodra aan alle vereisten is voldaan.

MailPlus nu ook partner Webshop Trustmark in België

Naast het partnership in Nederland is MailPlus nu ook een partnership in België aangegaan met Webshop Trustmark. Het e-commerce-landschap in België wordt steeds groter, met een omvang van rond de 30.000 webshops. De Belgische webshops hebben baat bij het feit dat 12% van de Europese webshopper over de grenzen shopt, en dat die webshops vaak meertalig zijn.

Om de e-commerce marketing in België naar een hoger plan te krijgen en te professionaliseren op e-mail marketing-gebied is MailPlus het partnership aangegaan met Webshop Trustmark. Zo kunnen de diensten van MailPlus, waaronder eCom Business en eCom Enterprise, aan de webshops aangeboden worden zodat zij nog succesvoller worden met hun online marketingactiviteiten.

Beide MailPlus-pakketten bieden e-mail marketingcampagnes speciaal ingericht voor webshops waaronder een welkomstcampagne, een reviewcampagne, verlaten winkelwagencampagne, verjaardagscampagne en een win-backcampagne. Daarnaast biedt de eCom-lijn direct inzicht in conversie en omzet per e-mailing, en de productcatalogus uit de webshop is beschikbaar in de berichteditor.