MailPlus e-mail marketing blog

Praktische kennis over MailPlus en e-mail marketing

Tips voor een klanttevredenheidsonderzoek via e-mail marketing

By |woensdag, 31 augustus, 2016|

Een klanttevredenheidsonderzoek helpt enorm met het verzamelen van klantfeedback. Bovendien werkt het twee kanten op: u verzamelt waardevolle klantinformatie én klanten krijgen een beter gevoel over uw bedrijf. Zij merken namelijk dat hun mening gevraagd

4 tips voor het maken van een automatische e-mail campagne

By |woensdag, 31 augustus, 2016|

Een hoog bezoekersaantal, hoge conversieratio’s, goede leads en actieve klanten. Hier worden alle marketeers blij van. Effectieve automatische e-mail campagnes helpen mee aan dit marketingsucces. Maar hoe zet u gemakkelijk een automatische e-mail campagne in

Effectieve e-mail marketing voor producten met een lange levensduur

By |woensdag, 31 augustus, 2016|

Hoe zorgt u ervoor dat een merk en producten interessant blijven bij klanten? Een e-mailing waarin u camera’s, navigatiesystemen of andere producten met een lange levensduur aanbiedt, stuurt u niet frequent naar dezelfde doelgroep. E-mail

Ervaar zelf de marketingkracht van de MailPlus email marketing software

30 dagen lang onbeperkt toegang tot uw account
Gratis ondersteuning van het MailPlus Klantsucces-team
Proefperiode stopt automatisch zonder verplichtingen
Probeer 30 dagen gratis