• mailplus-scoort-hoog-met-klanttevredenheid

92% tevredenheidscore voor onze supportafdeling

Sinds januari 2014 werkt de supportafdeling van MailPlus met een klanttevredenheidsdashboard waarin beoordelingen van gebruikers van de software worden getoond nadat ze geholpen zijn door de afdeling.

Sinds de in gebruik name van het dashboard heeft de afdeling 18.080 mensen geholpen met vragen over de software van MailPlus. Na iedere afhandeling van een vraag of issue ontvangt de gebruiker een uitnodiging om de betreffende dienstverlening te beoordelen. Ruim 10.200 mensen (ruim 50%) hebben daadwerkelijk een beoordeling gegeven.

Meer support, betere beoordeling

Eind 2014 was de eindscore 90% Zeer tevreden, iets minder dan 10% vond de support OK en enkele waren ontevreden over de afhandeling van hun vraag. Dit jaar zijn er nu al 620 meer uitnodigingen verstuurd (totaal 5.200) dan vorig jaar in dezelfde periode. Tot nu toe zien we dat de beoordeling t.o.v. vorig jaar weer verbeterd is: 92% Zeer tevreden, een kleine 8% vind de support OK. Nog minder mensen zijn ontevreden.

mailplus-score-support

MailPlus werkt op dit moment aan het livestreamen van de laatste 100 reacties van klanten binnen de website zodat bezoekers altijd de laatste stand van zaken voor wat betreft de klantsupport kunnen zien. Uiteraard houden we u op de hoogte van deze ontwikkeling.

Leuke reacties van gebruikers

Naast een beoordeling kunnen gebruikers ook een persoonlijke reactie achterlaten voor Support. Een aantal leuke reacties willen we u niet onthouden:

mailplus-reacties-support

 


E-mail marketing nieuws in de inbox ontvangen? Meld je aan voor de MailPlus e-mail marketing nieuwsbrief.

MailPlus email marketing software gratis proberen? Vraag een account aan en ga binnen een minuut aan de slag.